fbpx

Healthy living

המהפכה הפשוטה

אורח חיים בריא, תזונה וקולינריה

אורח חיים בריא, תזונה וקולינריה

זאת ההרצאה שתעשה לכם מהפכה בכל מה שחשבתם על אוכל בריא. המהפכה שתאפשר לכל אחד ואחת מכם, ללמוד לבשל ולאכול טעים ובריא אצלכם בבית.

מה הם שלושת העקרונות לתזונה מאוזנת?
איך קוראים לטעם החמישי?
מה הקשר בין קולינריה לאוכל בריא?
מה התפריט האידאלי שכדאי לכם לאמץ בתור תושבי המזרח התיכון?
אנחנו מפריכים מיתוסים בתזונה, דעות שגויות על אוכל וטרנדים חולפים.
וכדי שלא תישארו רעבים ומיואשים, נציג את הבחירה שלנו לאוכל בריא שהוא טעים, פשוט ונגיש.
חלקה השני של ההרצאה, גדוש פתרונות מעשיים לחיבור בין אורח חיים בריא, תזונה וקולינריה, כדי שתוכלו לחזור לביתכם ולהתחיל את השינוי.

קבלו טעימה מהאירוע...

ravid_EVENT_06.11.18_by_Anat_Peiser-1021
נגן וידאו

תגובות נבחרות

5/5
אודי ואושר היקרים, ברצוני להודות לכם על מופע הבישול ולאחריו הפיקניק שהעברתם לאורחות החשובות שלנו, העיתונאיות מניו יורק. ההרצאה הייתה מרתקת, מקצועית, מאוד מעניינת ובעיקר, שברה מיתוסים רבים ושינתה להן ולנו את החשיבה לגבי אוכל בריא. מי היה מאמין שלהכין אוכל בריא ( ולא פחות חשוב, סופר טעים! ) זה כל כך פשוט וקל
דיצה בן משה
מנהלת פרוייקטים ומועדון לקוחות. מלונות דן.
5/5
אודי ואושר היקרים, תודה רבה על הסדנא המדהימה והמיוחדת שניהלתם בכנס של האגודה, אנחנו עדיין בהרגשה עילאית בעקבות הסדנא, והברכות ממשיכות לזרום מהמשתתתפים. כידוע נושא הסוכר הינו כה מרכזי אצל הסוכרתים, לכן התרומה שלכם הינה משעמותית ביותר. יישר כוח והמשך צלחה.
לארי איידלסון
מנכ״ל jdrf - האגודה לסכרת נעורים בישראל
5/5
מזה שלוש שנים שחברת אסם מקיימת שיתוף פעולה עסקי עם הדיאטנים השפים אושר אידלמן ואודי ברקן . במסגרת שתוף פעולה זה אושר ואודי מקיימים סדנאות הדרכה על בסיס קבוע בהיותם שפים ודיאטנים קליניים בעלי ניסיון רב הסדנאות וההדרכות משולבות בידע תאורטי מעמיק בתזונה וידע קולינרי מקצועי, שלוב ייחודי המאפשר למשתתפים ליהנות משני תחומים חשובים אלו יחד ברמה מקצועית איכותית ביותר.
אורלי פיינה
מנהלת תחום תזונה, אסם.

תמונות מהאירוע

קבלו טעימה קטנה (ומתוקה) מהאירוע

תאריך להרצאה חדשה בקרוב...